dinsdag 29 september 2015

Rommelmarktgeluk

Ik had jullie de foto's beloofd van mijn thrifted treasures die ik kocht op de rommelmarkt afgelopen zondag, dus bij deze. Eerst even wat over de rommelmarkt, WOW dat had ik nog nooit gezien! Afgelopen zondag werd er een rommelmarkt georganiseerd bij het Mill Hill College in Goirle (een dorp vlakbij Tilburg). En dat was niet zomaar een rommelmarkt. Ik heb nog nooit zo'n grote rommelmarkt gezien, en dat zegt een hoop want ik heb er al heel veel gezien. Er stond niet een grote tent vol met spullen, maar drie! Drie grote tenten, ieder wel een voetbalveld groot denk ik. Alles was per categorie ingedeeld. En zelfs binnen de categorieën was alles gesorteerd. Kookboeken bij kookboeken, strips bij strips en romans bij romans. Zelfs de kleding was gesorteerd op soort. Jurken bij jurken, vesten bij vesten en ga zo maar door. Dat was lekker winkelen dus! Voor iets meer dan tien euro heb ik de volgende dingen gescoord:

Een super cute jurkje met pegasus paardjes erop (3 euro). Ik vind de kleur super mooi, maar de paardjes gaven de doorslag.
Twee kettingen: een ketting met houten kralen (1 euro) en een hele fijne ketting met blaadjes (1 euro). Allebei super leuk om te combineren met een andere ketting.

Een kanten top (2,50 euro), hij valt een beetje oversized, maar dat mag wel vind ik.

En dan nu het pareltje van de dag: leren enkellaarsjes (3 euro (!)). Ik zoek al jaren de perfecte leren enkellaarsjes. Het liefst tweedehands want dan is het leer al mooi geleefd. Ik was dus ook super blij toen ik deze laarsjes tegen kwam zondag. Helaas zag de zool er ietsjes minder mooi uit, of ja die was gewoon helemaal doorgelopen. Maar met een bezoekje aan de schoenmaker is dat ook weer helemaal goed gekomen. 

Ik kan weer vooruit de komende tijd. Of ja laten we niet overdrijven, ik red het wel weer tot volgend weekend wanneer ik weer naar de volgende rommelmarkt kan ;).

Liefs,

Hanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten