maandag 6 oktober 2014

If life gives you lemons...

you bake lemon cookies!! Dit weekend ben ik weer even terug gereisd naar huis. Even weg uit Tilburg en terug naar de bossen. De plannen voor het weekend: helemaal niks doen! Op zaterdag overdag na dan, toen moest ik werken. Maar zondag hoefde ik helemaal niks. Maar wat doe je dan? Hardlopen, de hond uitlaten en koekjes bakken. Op Pinterest vond ik een recept voor citroen koekjes en dat moest natuurlijk uitgeprobeerd worden. Voor degenen die komend weekend ook niks te doen hebben, of voor degenen die niet kunnen wachten en nu meteen deze koekjes willen bakken, hier is het recept.

Dit is het resultaat van mijn middagje bakken:


En daar hoort natuur een koud glas citroenwater bij!


Na zo'n lekkere luie zondag ben ik weer klaar voor de week. Nog even mijn agenda-quote van de week:


Als je loslaat
heb je twee handen vrij

- Loesje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten