donderdag 5 maart 2015

Kringloopliefde: Blikjes

De vorige keer vertelde ik jullie al over mijn beginnende kandelaar verzameling. Dat is niet mijn enige verzameling, mijn voorraad blikken begint namelijk ook uit te dijen. En dan niet van die rozige, bloemige blikken van de xenos, nee oude blikken met mooie printjes of tekeningen. En ik verzamel ze niet alleen voor de mooi. In al mijn blikken bewaar ik dingen, pasta, rijst, bloem, suiker, specerijen... Maar toch zijn ze vooral heel mooi.

Zijn het geen juweeltjes? Maar wacht er is meer...


Het blikje rechtsonder is mijn laatste kringloop aanwinst. Ik was meteen verliefd op de mooie pastelkleurtjes, maar toen ik het deksel optilde kwam ik erachter dat dit niet de originele kleur van het blikje is. Ooit had het veel fellere kleurtjes, onder de rand waar het deksel over valt kun je dat nog zien. Maar eigenlijk vind ik het zo juist perfect. 

Liefs,

Hanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten